Mądra dieta – wysokie libido

Mądra dieta to stałe, zrównoważone libido i siły witalne

Zdrowa dieta dla dobra Twojego libido.  Podniesienie libido za pomocą diety jest możliwe. Potrzebna jest tylko żelazna konsekwencja i samozaparcie. Pocieszające jest to, że do zdrowego jedzenia łatwo się przyzwyczaić – łatwo się przesiąść z Malucha do Mercedesa, odwrotny kierunek nie jest możliwy.

dr n. med. Anna Lewitt – dietetyk, twórczyni diety garstkowej, Centrum Ego

 Moja dziewczyna każe mi się „zdrowo odżywiać”, bo twierdzi, że wtedy będę lepszym kochankiem. Czy to możliwe, że jedzenie ma wpływ na potencję? Kiedy jestem szczupła czuję się atrakcyjna i sexy. Niestety mam kłopot z utrzymaniem linii.

 

Chciałabym Państwu opowiedzieć w jaki sposób możemy podnieść libido za pomocą diety.

W zdrowym ciele zdrowe libido 

Jest to rzeczywiście potencjalnie możliwe, ponieważ jeżeli będziemy dobrze bilansować składniki pokarmowe w posiłkach, będziemy poprawiać skład naszego ciała, to będziemy tym samym redukować masę tłuszczową nie niszcząc masy mięśniowej. A przecież odbudowa masy mięśniowej zachodzi tak naprawdę przy udziale testosteronu. Oznacza to, że gdy podnosimy poziom tego hormonu, to jednocześnie odbudowujemy nasze ciało tworząc beztłuszczową masę ciała.

Jak zachować testosteron?

Jak spowodować , żeby testosteron się odbudowywał, kiedy przecież z wiekiem zmniejsza się poziom prohormonu, który jest prekursorem  produkcji testosteronu czyli DHEA? Poziom prohormonu spada do do tego stopnia, że w wieku 50 lat, mamy tego hormonu 50 % w stosunku do poziomu z 20 roku życia. Przede wszystkim należy odpowiednio zbilansować posiłki, włączyć aktywność fizyczną. Najlepiej nauczyć się spożywać nieduże posiłki co 3 godziny. W naszym Centrum Ego monitorujemy kluczowe hormony płciowe przed przystąpieniem do diety i na zakończenie programu.

Oczywiście, ten program ma na celu zmianę składu ciała, ale, jak wspomniałam, zmiana składu ciała, budowa masy mięśniowej łączy się bezpośrednio z podwyższeniem hormonów płciowych, czyli z poprawą naszego libido. Więcej informacji możecie państwo zasięgnąć w moich książkach: „Jedzenie to leczenie” i „Dieta garstkowa”.

Dieta garstkowa

Ciekawym rozwiązaniem  jest dieta garstkowa. Na czym ona polega? Na łączeniu trzech grup produktów w jeden posiłek i spożywaniu tych posiłków pięć razy dziennie co trzy godziny.

Dieta dla libido
Regularne posiłki powodują, że organizm nie odkłada tłuszczu, a wszystkie składniki odżywcze mają szansę być równomiernie rozprowadzone

Pierwszy posiłek powinien być spożywany niedługo po przebudzeniu, a ostatni na dwie, trzy godziny przed snem. W ciągu 45 minut od przebudzenia  jemy garstkę owoców, garstkę białka w postaci twarożku oraz garstkę płatków owsianych z nasionkami słonecznika, dyni i siemienia lnianego oraz z suszonymi owocami. U każdego ta garstka będzie inna, w zależności od wielkości jego dłoni. Po trzech godzinach powinien być zjedzony następny posiłek i tu proponuję sernik, który zawiera dużo białka, jak również pozostałe grupy produktów, które spożywamy podczas tej diety. Trzeci przykładowy posiłek zawiera chude mięso z piersi z kurczaka, kaszę jęczmienną oraz warzywa. W diecie garstkowej chodzi o to żeby pięć razy dziennie spożywać różne produkty węglowodanowe, pięć razy dziennie spożywać produkty mięsne, nabiałowe np. twarogi, kotlety, ryby, oraz żeby znalazło się też miejsce na pół kilograma warzyw i owoców, czyli po 100 gramów przy każdym posiłku. Zapewni to szczupłą sylwetkę oraz odpowiedni skład ciała.

Woda zdrowia doda

Bardzo istotne jest, aby pomiędzy posiłkami wypijać odpowiednią ilość wody niegazowanej – nie mniej niż 2,5 litra dziennie. A dla osób odchudzających się nawet do 60 mililitrów na kilogram masy ciała. Nie chodzi o to aby pić kawę lub herbatę, ponieważ są to napoje działające diuretycznie, czyli odwadniająco. Jeśli już musimy napić się kawy, to kawa powinna być uzupełniona dwoma dodatkowymi porcjami wody, a herbatą jedną dodatkową porcją

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *